torsdag den 10. februar 2011

Flere underdrenge

EJ Ok, jeg ved det godt. De er ikke særlig imponerende. Men når jeg har lavet noget, så MÅ det altså bare vises frem. Det er så tilfredsstillende at vise (sig) frem...

So here it goes. Boksershorts til drengene (ja, de bruger samme str, så de må sg.. dele)



Skulle lige forsøge om jeg selv kunne bikse mig frem til en model uden den skridtkile (eller hvad fætteren i bunden af børne bokser shorts nu hedder). Det kunne jeg så godt...
Jeg har ingen coverlocker, og har endnu ikke fundet fidussen med at lave flatlock med overlockeren, så jeg fandt lige tvillingenålen frem, for at give dem bare lidt finish. De er altså gode til at få fyret nogle af de små jerseyrester af (men måske er der snart kun de tøsede tilbage...)

Jeg lover, hvis jeg laver flere, skal de nok blive mere festlige eller forblive ude af cyberspace....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar