lørdag den 5. februar 2011

Underdrenge til drengene

Sad og bladrede i et Ottobre blad jeg havde lånt på biblo (nr 6 2010) og faldt over disse boksershorts til drenge. Tænkte, at det kunne nok rydde lidt ud i resterne og måtte da kunne laves på nul komma fem...
Det første holder!
Meeeen... jeg fik lidt vanskeligheder med det svenske sprog, og det gav ikke helt sig selv. Nu sidder de sammen, men jeg tror jeg vil finde en model uden skridtkile næste gang... Det var den der drillede!


Bagefter (Se'følig først bagefter!!) har jeg været nede og studere drengenes andre underdrenge. Ingen af dem har skridtkile, så det kan vidst sagtens undværes......

Har ingen drenge hjemme (en på spejdertur og en til rollespil), så jeg ved ikke engang om de passer.......
Men jeg er ret sikker på, at de bliver vilde med de næsten "levende" bukser...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar