tirsdag den 8. februar 2011

Ny nederdel til mig

Jeg mangler egentlig nogle enfarvede nederdele, så hvorfor var det nu lige jeg kreerede denne her???? Nå, det var nok fordi stoffet havde ligget længe og egentlig var indkøbt til en nederdel (af en hel anden slags, men stoffet var slet ikke så elastisk som ventet).


 Den er nem at lave. Jeg har syet stoffet samme til et rør og foldet det på midten (så det giver en lille bitte smule ballon effekt. Men kun lidt, for vi skal ikke have for meget af den slags, os med mås str. stor). Røret har jeg syet på et stk aflagt kant af stribet børne t-shirt med en bred elastik syet på indersiden. (Ja ja, kan godt li genbrug).

Stoffet er tyndt og glat, så det vil være fint med alle slags gamacher og strømpebukser under - sikkert også pænere, hvis de ikke er så spraglede som på billedet herunder, men synes lige i skulle "se den på".



Synes at det brune er mere fremtrædende end det hvide, men på det her foto, ser det godt nok omvendt ud?


1 kommentar:

  1. Det er godt nok en fin nederdel. Er sikker på du bliver glad for den

    SvarSlet