søndag den 13. februar 2011

Lille syet sag til Silje

Ja, hvad hedder sådan en lille en egentlig? En sjælevarmer? En busserønne? Jeg har ikke helt styr på begreberne her, så hjælp mig gerne!
Mønsteret er fra "Sewing clothes kids loves" og nok det mest simple og mindst sprælske mønster i bogen. På engelsk hedder den Brooklyn Shrug.
 Jeg faldt for den, fordi Silje tit vil have en undertrøje eller en kjole på uden ærmer, og endelig ikke en bluse/trøje over, for så kan man jo ikke se motivet.
Med denne lille sag, kan man vise sig frem og beholde armene lune, det er da smart,ikke?


Jeg ved ikke helt om det kan ses, men stoffet er lyslilla med hvide prikker. Igen er vi ude i noget genbrug. Det er et lille bomuldsjersey tæppe jeg har fanget i genbrugsen en dag.


Silje har selv stylet sig i dag. Hun har sat den sammen med sin prikkede trøje. Så fint. Normalt foretrækker hun lyserød og lilla og blomster tutte nut eller søde dyr, men hun er meget glad for denne brune bluse (heldigvis). Bemærk også hendes fine negle. hi hi


Faktisk, er det jo ikke helt sådan jeg havde tænkt den anvendt, for blusen under er langærmet, men det giver alligevel et meget godt billede af størrelse mm. Den kvikke vil bemærke at stylingen også indbefatter 2 forskellige strømper hi hi. Det har hun lært at brødrene. Så er det nemmmere at vælge..... Hmmm


Ingen kommentarer:

Send en kommentar